+373 (60) 720-648 +373 (79) 200-995

Copii și adolescenți

Predarea limbii străine copiilor, are loc după metoda "Natural Approach" (copii de 3-6 ani) "Total Physical Response", și "Communcative Approach" (copii de 6-10 ani). Prima metodă presupune abordarea monolinguă, fără traducere, și prin analogie cu studiul limbii materne. Astfel, datorită învățării prin joc, cântece, povestiri, joc de rol, utilizarea de păpuși etc., limba învațată devine maternă.A doua metodă se concentrează pe dezvoltarea abilităților de comunicare la copiii mai mari. Aici structurile gramaticale și vocabularul se însușesc prin "drilling" (repetiții reutilizabile pentru a memora structuri / cuvinte), precum și utilizarea în continuare a comunicării, care este o prioritate a fiecărei lecții.La vârsta de la 3 la 6 ani, lecțiile au scopul de a dezvolta 2 abilități: comunicarea și recunoașterea vorbirii, de la 6 ani, se adăugă citirea și scrierea; atunci, are loc dezvoltarea a 4 competențe simultan. Caracteristic politicii ECC „Know How“ este lipsa de teme pe acasă și evaluarea cunostintelor la sfârșitul fiecărui semestru din 5, cu o rată de trecere în 75%.