Iulia Rotaru

Motto:

Tot ce doriți , uteți primi doar depășindu-vă pe sine.

Calităţi:

Ce tip de personalitate sunt eu?Aș spune că sunt responsabilă…supraresponsabilă(uneori asta scoate lumea din minți), arnică, chitabilă, nestă, arnică, erseverentă, u un bun simț al umorului și o dorință inepuizabilă de nou.Ceea ce ador mai mult la mine aș numi aspirația nesfârșită de dezvoltare a personalității.Această dorință a determinat și alegerea meseriei.Anume procesul de învățare trezește mintea oamenilor și mă face să zâmbesc, e fiecare dată, ând văd că discipolii mei depășesc provocările și devin mai buni, tingându-și scopul.

Studii şi experienţa profesională:

Următorul lucru important pe care aș dori să-l menționez, unt studiile, are au rol primordial.Sunt absolventa USM, acultatea de Limbi Străine și maestru în filologia engleză, rofesor de limbă engleză cu certificat internațional CELTA(pentru adulți) și CELT YL(pentru copii), liberat de Cambridge, n urma absolvirii excelente a cursului British Council în Cracovia, olonia (30 iunie-25 iulie 2014 și 6 iulie-17 iulie 2015).Activez ca instructor de limbă engleză de 12 ani , ar de 3 ani sunt director de studii în CE Know How.În această perioadă am reușit să experimentez diferite tehnici , etode și diferite grupuri de vârstă și am ales ce e mai bun pentru voi, entru a crea din procesul de studii un proces care duce la succes.

De ce am preferat să predau, dar nu să fac marketing?

Dacă e să fiu sinceră , n familia noastră, fac parte din a patra generație de profesori.Oamenii îmi zic că am asta în sânge și voi fi de acord.Unicul lucru , rin care fac diferența, ste faptul că sunt un alt tipaj de , profesor, , e aceea prefer termenul de , instructor, .Mereu mi-am dorit să simplific procesul de învățare, r noi cu ușurință memorăm momentele speciale și ceea ce deducem singuri, eea ce trăim.De ce, atunci , ă nu organizăm lecțiile în așa fel ca ele să fie speciale și memorabile?De ce să nu înlocuim o simplă citire a materialului didactic prin metode potrivite vârstei, ândirii și experienței, ce-l vor direcționa pe elev spre concluzionare, ar acest fapt să-i aducă bucuria și satisfacția rezultatului obținut?!Al doilea moment pe care aș vrea să-l menționez este abordarea predării unei limbi străine.Limba e o conlucrare a memoriei și psihologiei, lus caracteristicile individuale ale persoanei.La urma urmei toți copiii încep a vorbi la diferite vârste și o vorbesc diferit.De aceea este important să fie o abordare individuală și crearea unei atmosfere neoficiale, entru ca elevii să ne dezvăluie potențialul său fără teama de a greși.

Aş vrea ca elevii mei

Să cunoască faptul că o limbă nu e set de structuri gramaticale, eguli și cuvinte, i o metodă pentru a face schimb de informație și experiență, entru a construi relații, entru a cunoaște oameni noi, osibilitatea de a deveni liber să cunoști și să înțelegi întreaga lume.

De ce Know How e mai bun?

La drept vorbind, am fost fericită să muncesc în 3 centre lingvistice din Chișinău și observând defectele procesului de instruire și a relațiilor din interior, m decis să înființăm Know How ca un model de studiere și oferire a confortului psihologic.În calitatea mea de director, ă zic că îi cunosc pe toți elevii în față, rupele în care activează și progresul fiecăruia pentru că asta contează și nouă ne pasă.Încă o caracteristică a centrului nostru lingvistic este abordarea personală a elevului de la mic, a mare.